Oj jisses! ;D

Nån blev irriterad på mig för mitt inlägg, helt plötsligt samma dag som hon jag skrev om läste inlägget.  Hahaha.. Ojj då, vilken jävla slump va? då inlägget är från 3 oktober.
Men svar på tal då "Beccan" haha.. Nej inte barnslig? Har du ens läst inlägget? Det gör jag inte, långt ifrån. Om du hade en aning om vem jag var, så skulle du ha vetat att om nån fått skitsnack snackats runt en, så var det min vardag i början av tonåren. Det som var problemet var att, det var Liv. Nu var det ju inte det, men jag trodde det. Och eftersom du bryr dig så mycket så är du säkerligen mycket bra vän med henne? Men Liv har jag träffat och trodde jag var på god fot med, DÄRFÖR tog jag åt mig. Jag har bloggat i flera flera år, så jag kan ta bloggvärlden. Varför man blir upprörd över om nån inte tkr jag är snygg? Det är fel ord, men jag är en tjej, så klart jag tar åt mig om nån skulle skriva att jag var ful? Jag är ju för fan bara mänsklig? Sen svar till Liv, vad är skillnaden då? Om man tror på sig själv? Tror att man är störst bäst o vackrast?  Vad är skillnanden? Den där vicky, vad gjorde hon som var såå dålig då? Du får la skylla dig själv? Om du orkar lägga ner tid på ett sånt inlägg du gjorde, får du väl ta det att nån kan tänkas blogga om det?! Suck.. OCH självklart trodde jag att du mena mig? Det är la inte så jävla konstigt? Jag var inte den enda som trodde det, så att du vet.

Beccan om impulsiv:
Gud vad du är barnslig. Man kan ju inte ta åtsig för allt alla säjer. Varför skrivar dy att du tycker du är snygg om du ändå blir upprörd om någon inte håller med ????????????!!!

05 Oktober, 09:29

Liv ([email protected]) om impulsiv:
Men Moa, vad är detta?
Jag läste VICKYS blogg då och drf ville jag spy?
tror du att jag menade dig? 
Råkade tydligen kommentera din blogg samma dag?
(tyckte att fingrarna såg konstiga ut ju)
och jag har publicerat din kommentar.
JAG TYCKER det är skillnad på att tro sig och att tro på sig sj.
puss o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0