impulsiv

Jag är en ganska impulsiv tjej, och jag ska bli värre!
Om jag irriterar mig på någon/något så ska jag slänga fram iphonen och blogga om det med en gång! Oftats blir det inte att man bloggar om ngt man grubbla på för ngr timmar sen. Så det är min nya grej denna veckan, och självklart äta nyttigt o börja träna (om jag blir frisk)...
Låg å va så jävla arg när jag skulle sova igår, och skriva om varför nu känns lite löjligt. Men ni skulle bara veta!
Uääk.
Förresten.. Läste på en tjejs blogg att hon nästan spydde när hon läste någons blogg, dum som jag är tar jag för givet att det är min blogg hon syftar på. Hon mena på att det var så äckligt för att tjejen trodde sig så. Men är inte det bra då? Att man tror på sig själv? Jag tycker inte jag är snyggast på jorden, men jag tycker jag är gött snygg! Och att jag absolut kan gå och ta lite kort och ha som minnen av min snygga tid som ung ;) Och en del delar jag med mig till er av och en del har jag för mig själv. Det komiska med det inlägget av den tjejen är att hon har/vart/är inte fan vet jag glamormodell, och då vill man väl visa upp sig om något? Dubbelt budskap? Kommenterade ngt liknande men hon har inte godkänt min kommentar så. hehe.. Fick skriva det här. Hoppas det inte blir tredje världskriget här nu men. Så ligger det till. Jag tycker jag är snygg och det får man tycka!

Kommentarer
Postat av: linda

Jag tycker också att du e snygg! :)

2011-10-03 @ 21:33:47
URL: http://lillalinndha.blogg.se/
Postat av: Liv

Men Moa, vad är detta?

Jag läste VICKYS blogg då och drf ville jag spy?

tror du att jag menade dig?

Råkade tydligen kommentera din blogg samma dag?

(tyckte att fingrarna såg konstiga ut ju)

och jag har publicerat din kommentar.

JAG TYCKER det är skillnad på att tro sig och att tro på sig sj.

puss o hej

2011-10-05 @ 08:47:01
URL: http://livjakobsson.blogg.se/
Postat av: Beccan

Gud vad du är barnslig. Man kan ju inte ta åtsig för allt alla säjer. Varför skrivar dy att du tycker du är snygg om du ändå blir upprörd om någon inte håller med ????????????!!!

2011-10-05 @ 09:29:41
Postat av: Sandra

Ja du är snygg gumman, men du har väldigt dålig andedräkt när jag vänder mig mot dig på morgonen å skall kyssa dig

2011-10-06 @ 14:22:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0