ha ha ha..

hästvakt om !:
klart att om man tar på sig ett ansvar så är de klart att man tar hand om de! en häst är ingen leksak som du bara kan ställa in i ett hör när du tröttnat på den får de intrycket av dig nu när jag läser de.

har man skaffat något så tar man sig tid till de vare säg man vill eller inte... tycker du resonerar helt fel.
Yes, äntligen nån som kan komma med lite bad words, inte för att jag är korkad, förstår mycket väl vem du är.
Jo men svar på tal då, nej jag vet att det inte är något man kan ställa in i ett hörn när man tröttnat på det? Har jag gjort det? Som jag sa, det handlar inte om att man inte tar ansvar bara för att ena dagen kanske går lite snabbare i stallet än den andra? Kanske därför jag fixat en tjej som ska avlasta mig? Min häst har mat, vatten och allt annat hon behöver för att leva gott. Så kom inte och klanka ner på det där lilla du, så tror inte det rör henne om jag är i stallet en timma lr två? Märker att du inte går sista året på gymnasiet och inte lever ett socialt liv. Jag gick inte sista året när jag köpte henne, hade mer tid och intresse då. Varför tror du folk säljer hästar? Jorden runt? Dygnet runt? Jo, folk tröttnar, folk får det sämre ekonomiskt, saker och ting kan ändras. Och jag tycker inte jag gör annat än agerar ansvarsfullt när jag granskar situationen såpass väl att jag kan bedöma att jag behöver en som hjälper till lite i stallet, så tyck du att jag resonerar fel, jag tycker jag har rätt : ) !

Kommentarer
Postat av: Anonym

men sälj hästen då! de är i alla fal de jag tycker! har man skaffat sig en häst är det ens eget ansvar att ta den tid den kräver. men vet som sagt inte hur du tänker, tänk lite på hästen tror du de är så bra att de är olika folk som tar hand om den ? men spela roll jag orkar inte säga mer nu. men som ja sa har man häst tar man den tid....

2010-03-31 @ 20:58:54
URL: http://hastarharflerskotare.blogg.se/
Postat av: amanda

asså jag tycker du bara kan vara tyst! moa tar hand om sin häst sjukt bra och hon har gjort sjukt mycke för sin hästen så va bara tyst för du vet inte ett skit.

amanda saknar sin moa sjukt mycke<3

2010-03-31 @ 21:31:06
URL: http://aamandaajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0