!

Nyss hemkommen från torp med ngr goa tjejor och Pontan :) Blev lite mer shopping, det botar faktiskt deppingheten, en stund i allafall :P Blev ett par nya shoes och en t-shirt :)
Varför väljer man en dålig dag att ta ett jobbigt snack på?
Jag sa, jag har en dålig dag! Då kan man väl respektera det? Och hur jag än gör med Garbo, så är det upp till mig, vill ja ha "hästvakt" tre dagar en vecka, så är det upp till mig, jag skulle aldrig bli så egoistisk att jag inte tänkte på hennes bästa, och har jag inte lusten att rida, är det väl bra att jag fixat ngn som har det? Eller? Varför, om det nu är mitt ansvar, varför då lägga sig i? Varför ens kommentera det? Varför ens lägga ner energi på det?
Den dag jag slutar "bry" mig om garbo, får nån gärna ta en pistol och knäppa av i pannan på mig, den dagen finns inte. Men det finns dagar då man mår sämre, och det finns dagar då man känner att jag vill göra annat, och det handlar inte om att man tagit på sig ansvar. Det gör det faktiskt inte, man kan inte vara på topp jämt, man kan inte orka allt jämt. Men skitsaksamma.
Jag hittade en jätte mysig blogg, och hon skriver så fina texter, tkr ni ska kika in på hennes blogg, http://raniaknowles.blogg.se/ här är en av hennes texter:

I don't love you
I just loved making love to you
I didn't use you
I just got used to you

You thought you where my world my all
but you didn't think twice and now you gotta put up with the fall
I tried to find my father in you, somebody to look up to
but this trash was not my treasure
You always called me dumb I was the stupid one
but hey let's play a little game 
Take the good and the bye and put it together, It doesn't spell forever

Oh baby oh baby oh baby
You made me so sad so bad
but today is not yesterday and I've got a smile on my lips now
Anything you hate about me it is everything someone else will love
You're a fake never was real
but let me tell you something
You can't break a heart of steel

Fanns inget knallrött nagellack på H&M :O Så idag målar jag om naglarna till blåa, ska bli grymt kul i skolan imorgon, ska ta klassfoton till projektarbetet, wiiiie!
Snart tar jag upp resväskan och börjar packa till alanya!!!!
ciao

Kommentarer
Postat av: hästvakt

klart att om man tar på sig ett ansvar så är de klart att man tar hand om de! en häst är ingen leksak som du bara kan ställa in i ett hör när du tröttnat på den får de intrycket av dig nu när jag läser de.



har man skaffat något så tar man sig tid till de vare säg man vill eller inte... tycker du resonerar helt fel.

2010-03-31 @ 19:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0