När jag känner för det

Just nu har jag inte haft så mycket kraft å ork. Men jag blir bara bättre och bättre. Det var en dag i förra veckan då jag verkligen varit social och super glad, tror säkert det var när jag var med Nean. Och när jag hem så var kroppen helt sluuuut..

Det påminner mig om att jag faktiskt varit med om ett trauma och kan behöva ta det lite lugnt. Märker det oftast vid sociala event, drar mig gärna för å träffa folk, åker hellre hem till mamma och pappa å hänger där.
Men jag bli bättre.

Förra veckan fick jag ett nytt jobb, ett heltids jobb. Känns så kul! Ska till och med få åka till Stockholm och skriva kontrakt. Wow, super taggad!
Mamma ska också följa med, vi ska shoppa å dricka vin :)!!

Just nu ligger jag i soffan, njuter av att bara få vara, innan jag måste ta tag i dagen. Det är en jobbig efterföljd, alla dessa papper, Brottsoffermyndigheten, försäkringskassan, polisen, advokten osv...

Jag kommer blogga när jag känner för det, så kanske jag kommer igång någon gång..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0