Hej hej magkatarren igen!

Vilken jäkla dag!
Börja med ett gott core pass, efter det snabbt hem och duscha och iväg på möte med medlaren. Det var ett bra möte, och jag ser fram emot medlingen som antagligen sker i veckan redan.
Eftersom jag börjar på mitt nya jobb nästa vecka tyckte medlaren att det var väldigt viktigt att vi fick gjort detta innan jag började. Eftersom jag då förhoppningsvis får ett slags avslut.
Efter mötet åkte jag och hämta Nea, så gick vi och luncha, åt en god Caesar sallad, satt å ventilera lite om allt mellan himmel och jord i vanlig ordning.
Efter det var de dags för gymmet igen, och en timmes body pump stod på schemat. Dock kom min magkatarr krypandes under lunchen med nea (antar att det är stressen från mötet
Med medlaren) så fick kämpa mig igenom passet med en missnöjd mage,
men det gick allt bra. Nu är det soffläge och varmt gott te!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0