Perfekta fredagen!

Oj vilken härlig dag! Vart full fart här med prinsess kalas! Så sött! Men man blir allt lite trött :) Nu sitter jag i soffan framför Madagaskar tsm med Vilgot o Tilda, kan veckan sluta bättre?


På tal om ngt helt annat: jag tror mitt hår börjar skifta i grönt!? Hm, trodde vi hade kommunalt vatten, får kolla upp det.

Ska bli så kul att sticka till Sthlm med mina tjejor.. Shoppa en massa och lyxa till det lite. Kanske ta lite coola kort i storstan, på tal om kort så ska jag och Ija (min vän ni vet) ta lite vår kort snart. Det ska bli skoj! Korten på bloggen ät ju inte så aktuella längre, fast sånt ändras ju ganska snabbt..

Ha en fortsatt trevlig fredag allesammans!


Kommentarer
Postat av: IJAS GARDEROB

Åh jag längtar tills vi ska ut och fota :) och jag längtar ännumer tills vi ska till Stockholm. Har endel att berätta, när ses vi? <333

2012-04-06 @ 09:03:41
URL: http://ijasgarderob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0