lite arg å så

Älskling och jag förlovade oss den 22/6-2012
Alltså på midsommarafton :) Dock hade ringarna inte hunnit komma då, så i torsdags fick vi dom.
Det firade vi med en middag här i Uddevalla, riktigt mysigt!
Varför just den 22? Varför inte nu när vi fick ringarna? Jo, den 22 har förföljt oss lite, vi träffades här i Uddevalla den 22/1-2010 en månad senare just den 22/2 bestämde vi oss för att nu är det vi.
Senare den sommaren ägde min studentbal rum den 22/5, en kväll jag alltid kommer att minnas.
Så därför kände vi att det är den 22 som gäller.
Är så lycklig som fann min Marcus.

Varför rubriken?
Jo jag är lite arg, frustrerad, ledsen. Kan inte riktigt gå in på detaljer. Men det är något som stör mig, som ligger och gnager, och det är tyvärr inte jag som skall ta tag i det.
Varit väldigt mycket i mitt liv det senaste, känslor jag inte haft innan har jag plötsligt känt, och jag tänker lite annorlunda. Skriver mer om det imorgon.
Hoppas ni får en bra dag, det ska jag och älskling ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0