Jag jobbar på´t!

Nu drar vi igång det här på allvar igen

Jag lyckades att inte smälla in i den där väggen, tre veckor i Thailand och jag har inte en huggande känsla i bröstet och inte heller så svarta och stora påsar under ögonen. Jag minns lite mer, ler mer och har mer livslust. Tack Thailand för det..
Jag borde ju ta det lite lugnt och det gör jag, sen är min kropp fortfarande så knäpp att jag inte kan sova länge om jag ska iväg till ngt eller jobba, därav 8 timmar sömn på två dygn.. Men jag tar det lugnare. Nu ska jag t ex på akupunktur. Vet ni varför? Jo för att innan jag åkte, hade jag migrän två till tre dagar i veckan. När vi kom åkte till Thailand fick jag migrän och den höll i sig i nästan fyra dagar..
Har redan kännt av migränen nu när jag kommit hem, men hindrat den med min medicin. Så nu ska jag ha akupunktur, för jag vägrar gå med på det läkarna vill - En ny grej, medicinera varje dag, som motverkar att migränen kommer, springa på massa kontroller och biverkningar osv osv, fy fan. Jag är bara 20 år, inte fan ska jag bli ett piller knaprande monster, Nej jag ska till Ann, fantastiska Ann! Så ska hon bota mig, banne mej.
Pusshej-





Kommentarer
Postat av: Anonym

har de slagit dig tanken att de kanske kan vara borelia eller va de heter...

2012-01-24 @ 14:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0