Ja och pausen den..

Fortsatte.. Var en enormt dålig dag igår.

Typ den värsta någonsin, hemsk. Kan inte skriva av mig här om vad som hände för det finns puckon som läser bloggen och dom skulle skratta gott om dom visste vad som hände. Uuuääk! Tur jag har min privata privata blogg, där kan jag verkligen skriva av mig, nämna namn och allt! UNDERBAR känsla.. hihi. Nej jag hatar er inte, men en del vill man bara kräkas på.
Vad jag gör? Kontoret.. Tar de lugnt, ska ut och fixa med skyltfönstrena strax tänkte jag, men motivationen är = med 0.. Imorgon blir det ett pass på shell, och jag ska även få lite akupunktur, love it? Bara fått migrän en gång sen förra veckan, rekord?
Hur det går med mina fransar? Awesome. Ser redan resultat! Jag har ju haft fransförlängning (vilket jag älskade) Men det slet rätt mkt på mina egna fransar? Så dom var typ suuuper korta? Eller så såg det bara så ut? I vilket fall som helst, så börja det ordna upp sig nu.
Är äckligt sugen på hårförlängning, sambon dödar väl mig om jag slänger ut pengar på det? Men kanske skit sak samma, mina pengar. Väntar nog dock nån månad till, härligare till sommaren, än nu när man ändå gömmer sig inne eller under en mössa.
Jag har förresten köpt världens snyggaste vårjacka! Kunde inte låta blir, vi hade fått in den på jobbet och jag älskar den verkligen. Ni kan få se bild nån dag..
Långt jobbigt inlägg, men jag bryr mig inte.
Jag är bortskämd med jobb och vänner.
Men en lögn kan fan ta bort all den glädjen.
Då spelar fan ingenting någon roll längre.

Kommentarer
Postat av: IJAS GARDEROB

det är dina pengar, du jobbar ju för att få dom. varför inte lägga dom på saker man tycker om? hår? för min del skor..

2012-02-01 @ 12:29:36
URL: http://ijasgarderob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0