Dags å ta tag i dagen!

Var så jävla underbart att sova tsm med min underbara sambo, att ligga brevid och somna till hans andetag, åh! Bästa känslan någonsin.
Verkligen saknat han när jag jobbat natt, tur underbara Kajsa finns, så jag fick åka hem tidigare igår, så jag hann hem innan älskling gick å la sig. Ny kär?
Dock blir det ju jobb ikväll, men jag menar what to do? Det är ändå kvällspass och älskling skall iväg.
Idag kanske man ska boka tid för klipp och färg och lite hårförlängning kanske?
Mmm, gött sugen på´t, börjar ju få en riktigt härlig färg nu, och det är den jag väntat på, ville dock inte bleka sönder håret som många gör, utan jag har tatt det lugnt och gått till en riktigt grym frisör, kosta vad det kosta vill, älskar mitt hår, så det är de värt :) Hihi..
Min underbara sambo hade dock tatt all frulle -.- oh damn.. Så jag får leva på kaffe tills jag orkar palla  mig ut till maxi för lite shopping, ska även stor städa, så nu kör vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0