Nu är det på allvar

Nu kör vi igång på riktigt, tre inlägg om dan? - yes, wopppa!

Jo men vad händer då? Mycket ohja..
Jag tränar som en idiot och kämpar på med det, underbart! Lchf kör jag också på. Och jisses vad mycket bättre jag mår redan? Beställde hem ett flak med celsius som kom idag, wooopppa! Fan vilken jäkla energi man får när man klunkar en sån innan ett pass.. Körde både medicinboll och sha´bam igår, och jag hade ändå massa mer å ge när passen var slut :) Härlig känsla!
Nu njuter jag av lite vin och grädde o jordgubbar.. Inte så mkt jordgubbar dock, en del socker i dom nämnligen. Men jag menar istället för påskgodis, så då äre okej :) Vin är också helt ok att dricka ;)
Har ju ett jobb nu bara, wow? nyp i armen? När deklarationen kom upptäckte jag att 7 olika jobb har jag haft 2011.. Så dom som säger att inga jobb finns? Tss..
Nu fick jag iafl en jätte bra chans, jobbar en vecka och sen ledig en. På shell/7-eleven då, och det är nätter. Men jag älskar´t! Jag ställer om mig skit bra, hinner träna, laga mat och ja jag är riktigt nöjd med just det i mitt liv.
Det får inte bli ett för långt inlägg nu, så rundar av här.
Skriver mer imrn.
Puss på er, saknat. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0