Men go morron lr!

Hallå där ute
Vakna för dryga timmen sen, helt ok för å va efter första natten. Det tycker vi om :)
Sitter här med mitt underbara kaffe, mums!
Natten? Jorå, mycket får man höra. Men jag tycker det är kul, Samma kille gick från att vi skulle gifta oss och skaffa barn till att jag var ett jävla as, jo men vad ska man göra? Bara le :) Det fortsatte på den nivån inprincip hela natten, underhållande.
Nu? Idag? Ta det väldigt lugnt, knappt vika ihop tvätten tror jag. Soffläge och bara vila, jag är inte trött så, men min kropp är, stackars..
Slet ju upp skadan i armen inatt -.- värdelöst. Men det är bara å kämpa på, använda vänstern så  mkt som möjligt.
Nästa vecka ska bli så kul, till frissan å fixa färgen lite, och sen hårförlängnig! :D Det har nämnligen inte blivit av än, men nu så ;)
Stockholm med brudarna närmar sig också, det gillar vi! :) Vet dock inte hur jag ska klara fredag natt med stockholms uteliv, eftersom jag jobbar torsdag natt och plockar upp girlsen direkt efter jobbet.. Hmm..
Får sova när dom andra shoppar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0