Lchf frulle!

 


God morgon på er.


Sovit dåligt och oroligt idag, prata med mammi direkt när jag vakna och de hade tydligen levererats en soffa till deras lgh ovanför min. Så om de har konkat upp en massa grejer är det kanske inte så konstigt..


Nu taggar jag med lite frulle. sen är det ju zumba! wopp wopp.

Inte tränat sen typ förra onsdagen, shit overload nu typ. - Om jag är frisk? Haha, jo men tjena vi säger så :)


Topp tre kommentarer från inatt:

1. Jag måste ha solglasögon på mig här inne, jag bländas av din skönhet

2. & ditt nummer på kvittot där också tack.

3. Varför har du fått så snygg kropp de senaste moa?


Haha.. Ah man får ju höra en del, punk 2 var nog roligast, för han tog verkligen för givet att han var så snygg att jag skulle jubla av glädje och snabbt skriva ner mitt nr. Haha, vad tror du egentligen?  Snopen som fan blev han när jag sa nej iafl :)

Punkt 3 var ju min vän Syl, men tyckte ändå kommentaren var rolig :)


Vill  ni att jag ska ha topp tre kommentarer eller liknade när jag jobbat?

Frågestunden gick ju bra, haha..  Bra jobbat moa!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0