God natt eller what ever

Suck å stön?

Galen dag... Eller börja inatt, älskling å jag hade ett mindre kudd krig, alltså inte ett riktigt kudd krig där det flyger omkring kuddar utan mer ett krig om en speciell kudde.. Kriget små börja när vi var vakna, men vid 03 vakna jag till av det.. Så med andra ord en turbulent natt vilket resulterade i att jag sov till 11,30?! Jisses? Älskling å jag gick å la oss 22 typ? Så jag var nog ganska trött..

Resten av dan spenderades med
Mormor moster o Mammi! Awesome!

Sen hem laga lite mat och slappa i soffan och sen mot gymmet - först medicinboll (andra dan i rad) på en halv timme, sen avsluta jag de med 10 min på bandet.. Sen chilla jag en stund ( får man säga chilla fortfarande?) och sen gav jag 110% på ett zumba pass!

Nu till det hela.. Jag mådde så inni helvete illa efter träningen? Tvinga i mig lite mat, men illamående och frossa? I tre timmar, TRE TIMMAR!? Så kl 23 kunde jag palla mig in i duschen.. Uuäk!

Laddar nu med två resorb och en film,
Så hoppas jag att det är bättre imrn..

Tänkte bara spy ur mig allt här, åh jag glömde nästan - stor lipa i telefon med sambon.. Grina som en snorunge å ville att han skulle kma hem.. Haha..

Så go natt!
Har en spännande smink grej på G kanske ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0