Glá påsk!

Då var det påsk dårå

Ska firas med lite lurre med sambon hos mina päron. Och sen ska jag iväg till bäste josse, party all night long!
Jag är så sjukt taggad, verkligen. Awesome.
Har dock samma problems as usual, vad ska man ha på sig då? Hmm..
Marinblå brallor, brunt flätat skärp, med en vit stickad super söt nyinköpt kofta? Eller en blå vit randig? Eller kanske svara tighta höga brallor, med ett snyggt svart litet linne där det står wild på? Hmm.. Vilken stil? Söt eller tuff?
Vad det är som tar upp hela halva bilden? Älsklings trumset, haha han flytat in dom härom dan.
Det enda som stör mig är mattorna? DET SKÄR SIG? Och så ligger dom typ på varandra. Panik på det, blir ikea i veckan och se om jag kan hitta typ en rund matta. Trumsetet i sig tycker jag bara är coolt ;) Älskling hade köpt fina färgglada öronproppar till mig, how cute ;) Om jag blir galen när han spelar? Absolut inte, han spelar ju riktigt bra och tycker mer att det är kul :)
Skriver mer ikväll, så många bilder blir det inte,  världens jävla äckligaste ondaste munsår nänmligen.. Fick nog det istället för influensan som alla andra har. Så jag ska bara vara glá :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0