Vet ni vad?

Händer mycket nu, har en fotografering på gång, nästa vecka redan :) Ska bli kul att ställa sig framför kameran igen. Ska bli kul :) Undra vad jag ska ha för går? Lockigt? Rakt? :)
Sen har jag en interjuv i veckan också, om vadå? Det ni ;) Ska bli intressant faktiskt, lite otippat men det är ju mig vi pratar om så ;)
Naglar har jag också bokat tid för, Mm, här ska hottas upp ;) Ska ner och boka tid för ngt annat nu?
VA?! Ännu mer? Va fan kan det vara? Håret är det inte iafl, för det ska jag fixa den 3e, då ska det bli ännu mer slingor, dock är ju super nöjd med min färg nu, men lite till skadar ju inte :) hihi..
´Fick höra att jag är SÅ blond på krogen senast. Jaha ja tänkte jag, riktigt så blond är jag ju inte än? ;)
Bild på mig med make-up och nya fransar kommer strax ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0