Vad gör man inte? 8e september 2011

Vakna av att M flyger upp ur sängen, han hade försovit sig, inte kul :(
Jag har iafl sminkat mig och ätit frulle, men ska förbereda nån macka till jobbet också..
Fan GI och LCHF var det ju.. fan?!
Så nu blir det först Esprit, till kl 15, sen 16-24 blir lite 7-eleven. Hur jag orkar?
Det går faktiskt bra, jag älskar att jobba, älskar att greja på Esprit, när det rullar på. Super kul att jobba på seven när allt flyter och bara går bra. Men visst nått råkar man alltid ut för. Men ja, jag älskar jobbet. Alltid roliga människor som kommer upp och säger hej och man lär sig vilka som är stammisar, vad folk röker för cigg. Sånt gör jobbet kul, om nån kommer in vet man aha, ah där är grön l&m m.m. Kunderna uppskattar det och jag tycker det är roligt :)
Sen har jag ngr som är samma stammisar på esprit och seven, visa placerar mig men vissa kopplar inte alls.. Kan ju inte klandra dom, på esprit går jag runt i hollywood lockar och kavaj, på seven är det keps och hästsvans och den obligatoriska piké tröjan..
Dock kommer ju påsarna under ögonen på köpet med två jobb, men va fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0