Ska jag älska, så ska det finnas tid att älska fritt

Huvudvärken börjar ge med sig lite..
Tror det är när jag har väldigt mkt att tänka på, så biter jag ihop tänderna hårt när jag sover.
Ajaj iafl..
Så, vad ska jag shoppa idag då? Jo, ett par skinnbrallor, svarta tror jag? Mm.. Nea hade ett par som var döö läckra från H&M, ska se om jag får köpa likadana ;) Och så ska jag kolla efter ett par skor med lite klack. Jag är lång, jag vet, men nu vill jag också ha fina skor :) Sådeså! Sen är även joggin skor på inköpslistan. Men brukar alltid tycka det är så extremt tråkigt så får se om det får vänta lite till ;)
Sen ska jag inhandla lite nagelgrejer, och även något till ögonbrynen :)
Älskar att skämma bort mig själv.
Just det, gjorde ju en liten grej igår :) Hihi.. Ni får kika på den när det är läckt :)
Idag skulle jag på arbetsinterjuv också, men jag hoppar det?
Oj oj vad bortskämd man är ;) haha..
Nu taggar jag lördag, för min underbara kollega Erik ska jobba ngr timmar åt mig, så jag hinner gå på min kusins inflyttningsfest! Hur härligt är inte det då?
Idag har jag en inbakad fläta, fast på sidan :) Jag har mina nya örhängen från Style by Tyra, även halsbandet som inte syns är från Sbt, och sen den goa kofta och softa brallorna är från H&M..

Och tjejer, jag vet att det är dåliga bilder, men ser ni fransarna? Det är så jag vakna. Alltså ingen jävla mascara?
Sandra som har gjort dom håller till i Uddevalla, och nu har hon jävligt bra pris, 600.- istället för 1600 ! Så kör på för fan! Man kan välja att sätta lite fransar med färg på, det ska jag göra nästa gång. Ja ni hörde rätt. Nästa gång, för jag är så jävla nöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0