Ni får lida ibland, förlåt för det, förlåt för allt.

jag vet vem jag är när jag är hos dig





Så vad har jag gjort? Jobba på Esprit igår, var ganska kul, jobba med Linda, och det är alltid super kul :)
Efter jobbet åkte jag hem och satte mig med ett genomskinligt mobilskal och massa stenar och pärlor. Och resultatet blev kanon! Dock tog det två timmar, fast jag kan tycka att det är helt okej, det var skönt att ha något att göra och ja, det var skönt, hade ingen plan på vart varje sten skulle sitta, utan skapade efter hand. Så himla kul.
Någon som vill ha ett sånt mobilskal? Säg till i så fall.

Efter det åkte jag till shell, hjälpte till lite. Det var skönt. Min stalker var inte där så det gick bra ;) Efter det körde jag robin till krogen och sen åkte jag och Sophie ner till krogen också. Men blev en tidig kväll, ska ju jobba nu?
Mm, duktig moa? Jarå, klart jag är duktig.
Ska sätta stenar och tyg på kanten idag, orka inte igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0