mysoutfit! Prinsessan.. mm, äre ja lr?

Förresten, tycker inte ni också att gemnsakapen på jobbet är viktigt? Jag tycker det är väldigt viktigt. Att känna fan vad kul nu ska jag till jobbet. Så känner jag på båda mina jobb, alla på shell är roliga och trivs verkligen där. Och sen Esprit med katarina och Linnéa, helt fantastiska människor. Ha ni också såna arbetskollegor? Som ni typ kan berätta allt för? Tänk och jobba på ett ställa där man inte vågar prata med varandra, där man bara gör sitt jobb. Hur bra blir jobbet då? Jag tycker det är så roligt att gå till jobbet dels för att jag älskar jobbet i säg, men också för mina två underbara kollegor. Super roligt faktiskt.

Glöm inte det på era jobb,  man måste få skratta på jobbet ibland. Eller hur?

Undra hur många som kan säga att dom har en bra gemenskap på jobbet?
Jag vet en del som inte har det ;) Thihihi..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0