Längtar så jag får panik!

Åååh, en hel fantastisk grej på G! Allt är bokat å klart och jag dööööör snart av längtan!
Kan inte berätta vad det är, men så sinnes jävla sjukt cp taggad!
Annars då?
Nä inte alls faktiskt. Mmm..
Igår var jag på Esprit, köpte inget, bra MOA! På torp asså... Brukar bota deppigheten med shopping.. Men orkar inte ens med det? Va fan hände då liksom? Hm, jadu..
Idag då?
Jo legat på soffan hela jävla dan, och det behövde jag.. Faktiskt.
Ska duscha strax och göra mig i ordning för jobb på Esprit..
På torsdag blir det dubbelpass.. 15 timmars.. Hur ska de gå när man är nere? Tur att kunderna brukar vara trevliga..
Är la inte så mycket höga personer som kommer in en torsdag.. Nä..
ah nää.. what to do.. Ska hoppa in i duschen.
Pussdåå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0