jomen visst

Brr.. äre inte riktigt kallt nu? Jo jag tycker det. Undra vad man ska ha på sig på jobbet idag, nån mysig kofta kanske?

Super mys att Josefine kom å hälsa på mig på shellis igår, mmm :) Sen dock när vissa inte fattar att man har pojkvän och jag jobbar, typ LÅT MIG VA! Så ah, blir jobbet mindre kul kanske.. Speciellt när nån försöker följa efter en med bilen hem.. Mm, då blir jobbet mindre kul ja.
Så nu sitter jag här ätit en mega frulle, det blir ju typ middag för igår och frukost, hehe. Så körde på stort :)
Och nu ska jag iväg till Esprit alldeles strax och efter det blir det Seven eleven/shell igen då.
Usch, va kallt verkligen, mera kaffe !
Vet inte va jag ska skriva mer? Väldigt mkt jobb nu och då finns det inte så mkt att skriva om.
& jusste när vi ändå är igång. Jo mer ni, allesammans pratar om mig, dessto större blir jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0