jag snubblar och halkar på ditt hjärta

Klickat hem lite nya grejer på SBT . stylebytyra, helt förälskad i hennes produkter hittills har det varit två fjädersmycken till håret, två hårslingor till håret i coola färger, en kejdesmycke som man fäster vid örat bak till håret, en donut, och en bikini.
Nu blev det fler fjädersmycken. Kan visa bild på allt när jag får de senaste paketet också.
Sen ska morsan se om hon kan köpa med sig lite fler grejer till håret från London :) YEY!
Förresten köpte nytt shampoo balsam igår, nu lämnar jag Loreial och går över till bedhead, luktar sjukt gott, så gott så man inte vet var man ska ta vägen. Tog de för blont hår, eftersom jag blekt väldigt mkt slingor och fler ska det bli ;) Lite sjukt att en del inte kan se någon skillnad? Jag tycker det är en hel del som har ändrats med mig för bara några veckor sen?
Ser ni skillnad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0