idag kl 17

Idag ska jag göra en grej efter jobbet, en typisk blogg grej. Så jag gör det för bloggen skull, okej?

Haha, nej men ska göra en jätte spännande grej faktiskt, bilder kommer sen ;) heh.
Idag kommer min fina underbara fantastiska pojkvän, ska bli så mysigt att få krama om honom igen, inte setts på flera dar, jag dör typ? Mm.. Mys pys att få gosa in sig, och krypa tätt tätt intill när man ska sova, som om man är en person, han tyckte det va dumt med en dubbel säng, för när vi sover tsm, så ligger vi ju i mitten ändå.
Hmm, han har en poäng med det.
Idag kan det nog bli lite folk på torp, eller vad tror ni? Det är ju dålig väder, fast innan lön, så inte överdrivet mycket ändå. Men ni kommer till torp, okej?
Idag är jag snyggt klädd, fast mysklädd, lite baggy stil på det hela, det är ganska soft, converese får det bli också :) Mm, så kan det va..
Funderar på att köpa mer skal och grejer och göra fler, det var så rogivande? Kan man säga så? Ja, jag vill greja mera iafl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0