det var den torsdan!

Några timmar på Espirt med bästa Nea och sen full fart mot trollhättan..
Vart på arbetsinterjuv, spännande va? haha.. Nja.. Ni får se ni får se..
Laga mat till älsklingen när jag kom hem, och nu ligger han och nördar med sin iphone och jag sitter här.. Funderar på framtiden.. Finns så mycket och välja på.. Ändå liksom..
Fick iafl höra idag att jag är grym på den sociala biten, att jag har en stark nia i en tio gradig skala och det var ovanligt i min ålder, jaha ja tack tack..
Nej, mysa ner sig med älskling i sängen kanske? Är ju trots allt jobb imorgon med..
Så lär jag skriva varje dag, jobbar fram tills den 19 september så.. jahaja..
Pusshejpåerdårååå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0