Då var det kvällen då..

Hade en lång dag på jobbet, och en lång dag över huvudtaget. Men ny dag imrn, eller hur?
Min lediga dag, åh vad härligt, helt fantastiskt.
När jag kom hem låg det ett paket innanför dörren, wiiiie! :D StylebyTyra levererar! Damn, vad nöjd jag är :)
Tog lite kort som jag slänger upp i morgon bitti :)
Fick även lite nya smycken av mammi som vart i london, super fina!
Hon handla ett par örhängen på en marknad, där bland annat Madonna och Johnny Depp brukar shoppa.
Så imrn när jag visar smyckena så vet ni vart ni såg dom först eller hur ;)
Thihi...
Nu har jag snabb städat lite och tänkte väl fortsätta lite smått, mår ju bra av att städa. Konstigt? Jo men jag vet.. Jag är sån bara.
Ha det så bra där ute i stormen då?
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0