Bara ett till då

Jävla kaffe och jävla huvudvärk..

Har så mkt planerat nu, och det är skönt. Eller liksom det är ju det jag vill. Längtar tills jag får mina nya naglar, körde ju med lite korall tema sist, tänkte köra på samma, dock med lite rött i denna gången kanske? Mm, det kan vara något?
Och sen frissan den 3e, det ska bli gött, ljusa upp det ännu mer. Tror det blir stor skillnad denna gången.
Funderar på fotograferingen, kan inte alls bestämma hur jag vill va sminkad eller ha håret.. Suck, vilka problem man har eller?
Nu får jag iafl tagga jobb, ska ta med migrän tabletten uuääk.. Börjar kännas som migrän. DÅ ÄR MAN KÖRD, om man inte har ngn tablett vill säga.. Mm..
Åååh, vill ha min M här och en bra film o massa mys i soffan till det här piss vädret! USCH!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0