Aldrig har orden i'm on my own haft denna innebörden.

Så vad hände? Vad handlar det om? OMjag bara visste? Jag vet inte.
Jag vet inte om jag ska göra en höna av en fjäder. Men det kanske blir så, av sig själv liksom. Mm.. Det kanske blir så faktiskt.
Vad är det för vänner man har egentligen? Oh no! She's talking about privite stuff in the blog! Oh, noo!
Orkar inte bry mig, ingen lyssnar eller bryr sig ju ändå?
Hur liksom gick det med vännerna på gymnasiet? Åt helvete!
Barndomsvännerna då? Åt helvete med det med!
Vet inte hur jag ska nå fram riktigt, vet inte hur jag ska göra, säga eller bete mig. Vill skrika? Tror ni jag får det? Hm. Kanske?
Jag är trött på skitsnack, ÖVERJÄVLAALLT! Men snacka ni, om ert liv är så ointressant att mitt blir så mycket intressantare. Så prata på, bara för jag är mer än ni är. Och detta gäller allt. Överjävlaallt snackas det, och jag det vet. Jag är inte dum. Det är därför ni pratar om mig och inte tvärtom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0