2 september 2011

Vart vaken lääänge men faktiskt inte hunnit blogga..
Först vakna jag när älskling gick till jobbet, men bestämde mig att idag inte var en sån dag då jag skulle gå upp kl 06, så jag somna vackert om, till halv nio! Jisses vad skönt.. Ni förstår inte, halv nio är ganska tidigt. Men jag och älskling gick å¨la oss nio igår, alltså 21 ! Slumra väl absolut senast 22, Då förstår ni hur länge jag sovit? Mmm, super gott verkligen!
Och när jag väl tassade upp här i lägenheten, solen sken och det var en riktigt mysig morgon, hittar jag lapp efter lapp som älskling lämnat till mig, sånt gör så himla mycket, så gick runt här och fnittra för mig själv :) Det gjorde verkligen min dag :)
Så nu har jag hunnit med tre maskiner tvätt, väntar med dom andra två, för det ska tumlas och det tar sån himla tid, så bättre jag gör det imorgon. Min tvätt blir nämnligen blöt igen om jag inte tar ur den från tumlarn när den är klar, hmm..
Idag äre jobb på Esprit som gäller, och sen ska jag ha en hemma mys kväll med mig själv faktiskt? Ska bli jävligt gött.. Kommer dock sakna älsklingpälskling.. Imorgon ska jag måla ansikten på små kids :) Kul äre ;) Dock får man jävligt ont i ryggen när man väl är klar.. Brukar vara fullt upp ifrån att man sätter sig på den stolen tills man säger att nej nu var det sista tyvärr! Haha.. Men tiden går ju fort då :)
Vad tycker ni om mina nya grejer från Style by Tyra? Har en så kallad dount, som gör min bulle i håret, rund o fin ;) Sen även ett hår smycke som sitter fast i mitt går :) Piggar upp höst outfiten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0