11e september 2011

Då var det söndag då, om jag vakna nu? Nej nej..
Jag är barnvakt, har två söta små barn här hemma.. Så kl 06 ville dom vakna till liv, jajemen. Då var det bara att gå upp.
Nu är det legodags och jag har tid att blogga lite och röja upp.. Barn i samband med min städmani går inte ihop, grejer överallt.. Men man får skratta åt det istället :) Försöka iafl.
Idag är en stor dag, ridbrallorna ska på. Vet inte om det blir någon ridning men ska iafl till ett stall. Vilket undrar ni? Det får ni veta sen. Jag är iafl super exalterad. Stavning?
Nej nu ska jag röja upp lite, sen ska jag göra ett ansikte på mig själv. alltid lika spännande :)
Och självklart ska några koppar kaffe ner!
Fortsätter att drömma mardrömmar.. Vad är det här? Och varför dyker mitt ex upp i dom? I denna drömmen behövde han hjälp. Undra om det är verklighetsbaserat?
Hmm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0