om igår och lite till?

Igår var kul, men sandra försvann, var är du?!

Var en helt okejh kväll, dock drog jag hem runt tolv. Lika bra. Men fick träffat massa trevligt folk, å det gillas.

Sen vill jag bara tacka min bästa kusin Sophie, för att hon alltid tar sig tid å prata med mig, how cute?
Jag var ju nykter igår, vilket jag är glad för idag. Vågar inte dricka när jag tatt dom där migrän tabletterna. Ingen bra kombo liksom.
Och nurå? Jo blir lite jobb på Esprit. Helt okej liksom. Sen, ska jag mysa i min fina onepice min bästa nea gav mig en liten avskedspresent, fast det är ju inte hejdå mellan mig och nean, vi ska bi grannar och power walka med rosa onepices, nice huh?

Iafl ikväll blir det tända ljus över hela lägenheten och sen bara mysa framför tvn, så gött! Imrn börjar jag mitt nya liv som säljassistent. Awesome?

Kommentarer
Postat av: Kusin :)

JAG ÄLSKAR DIG <3

2011-10-30 @ 20:06:15
Postat av: Beth

Bästaste lycka till i morgon. Tänker massa på dig <3

2011-10-30 @ 21:45:55
URL: http://http:/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0