Nu kommer sanningen så håll i er, okej?

Har liksom inte orkat att blogga och vart utan ström på morgona både mån och tis.
Så har spenderat förmiddagarna hos mamma och pappa, och även jobbat lite.
Denna veckan är min sista vecka på Esprit Men på torp. Kommer endast vara kvar varannan helg. Och det är tills jag hittat något annat.
Varför undrar ni? För jag orkade inte mer. Det är den enda sanna orsaken. Valet ångrar jag inte för fem öre. Jag är så glad över att jag sa upp mig.
Vad jag ska göra nu då? Jag ska jobba lite på Shell och jag ska jobba varannan helg på Esprit, och jag ska jobba heltid som säljassistent.
Är så glad över mitt nya liv. Äntligen liksom?
Kanske hinner hitta på saker med min pojkvän? Hinna träffa mina fina vänner, börja träna? Kanske få hjälpa till med nån häst? Jag kommer älska att få rutin på mitt liv! UNDERBART!
Idag? Byta däck på bilen, besiktiga bilen, hoppa in nån timme på shell och sen träffa bästa Sophie och hennes mormor och morfar, vi ska äta pizza i Ljungskile, det ni ;) Lyx dag, som fan!

Kommentarer
Postat av: Beth

Äntligen finaste börjar du vara rädd om dig <3 Känns som du kommit fram till vad du vill lite mer, härligt :) Du är bäst glöm aldrig det vackraste massa kramar <3

2011-10-26 @ 14:31:48
URL: http://http:/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0