Mitt nya liv!

Sitter med mitt nya choklad kaffe i handen o laddar för första dan på nya jobbet!

Taggad till max, ska bli så skönt att promenera till stan och börja jobba!
Kommer bli riktigt nice!
Igår? Jo, jobba ngr timmar, sen lite shopping och efter det massor av mys med älskling :) Tände ljus i hela lägenheten, åh sån söndags känsla!
Ikväll kommer ett inlägg om vad jag andvänder till mitt fina hår, det är en hel del ;) hihi, ska till frissan i veckan igen, hur ofta jag går? En till två ggr i månaden :)
Kanske får träffa bästa nean också ;)
Så arg och frustrerad, du sabba nästan min dag igår, du är verkligen så vidrig. Sånt skitsnack och dryghet, gå å skjut dig själv eller nått!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0