Jobb as usual

MOT ESPRIT

Några timmars jobb väntar, sen blir det kusin kväll, som vanligt på onsdagar ;) Med massa greys! :) Damn love it!
Det enda som snurrar i mitt huvud nu är helgen, Stockholm och Brittan! Taggar så jag vet inte vad jag ska ta vägen? Hmm..
Får väl börja packa snart.. Inte haft ngt att längta till sen studenten tror jag? Längesen!
Är så glad att jag hänger med på detta. Det blir jag, ija och Josefine.. Det tre gamla barndoms vännerna.
Ska bli så kul? Nämnde jag det`? SÅ JÄVLA KUL?
Och den som vågar hosta upp att Brittan inte är ngt å ha, kan lämna bloggen. Hon är awesome!
Just det? Ni har inte fått se mina nya slingor? Satte ju in ngr på HairX, och har även fyllt på fransarna.
yey?!
Här är en bild på mig o älskling, snygg? Jo jag vet!


image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0