gott skratt!

Haha, tack för kommentaren Sandra darling!


Då ska vi se? Igår, jobb hela dan, men det var gött skoj! Greja som fan på Esprit och planera inför idag hur jag ska bygga om resten av min division. Och på Shell var det högt tempo helas kvällen, och det var riktigt gött! Åh, det var verkligen kul å jobba igår!
Idag då? Duschat, städat, frulle och gjort mig i ordning, samt bränt ut en skiva te jobbet, med dom bästa låtarna från Glee ! :D Yey! Fredagen räddad liksom! Sån jävla känsla att sluta fem idag!
Och nästa helg är det äntligen dags för Stockholm och BRITNEY SPEARS wiiie, ska bli såå skoj!
Mer då? Jo har en massa flätor i håret i en cool variant, de nu. Kreaktiv är bara för namnet.
Trött å knas idag, men det är så det blir!
Kan inte nån ge mig jobb?  Mer jobb? Typ ett 24/7 jobb?
Så slipper man det här med ett trasigt privat liv? Huh? COME ON!



Tänker på dig min vän, varje dag, hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0