Vad ska jag säga?

Livet leker verkligen, nu gör jag mig redo för mera jobb!

Jobba på fridtis var super kul, gillar det verkligen :) Men nu blir det lite timmar på shell.
Sprutan gick jätte bra, gjorde inte alls ont faktiskt. Gött!
Saknar dock min marcus, göör mkt! Han är så söt på morgonen, (då är han som piggast) typ kl 05.45.. Men iafl så säger han så söta saker när jag liksom halv sover, åh världens goaste kille verkligen!
Nästan som om jag vore ny kär, så lycklig är jag med min marcus! <3
Det här med Thailand känns så bra, att han ska med gör resan mycket roligare på något sätt.
Tänk morgon promenaderna längst stranden, innan allt folk börja vakna till liv och solnedgångarna och ah finns hur mycket som helst, snorkla och bo på lyxhotell och ja allt! Så kär som ni kanske förstår?
Är det okej att prata om bröst? Ja jag vet ju inte längre? Men IAFL så älskar jag bröst? Mina iafl.. Så Rosa bandet stödjer jag, absolut! No doubt! Nu det senaste, de senaste två månaderna har mina bröst, (ska vi kalla dom bröst? Eller pattar? Meloner?) Vad ni nu vill kalla dom, ja dom har växt, från sina B kupor som dom vart i många år nu, till en fin D ! Syns kanske inte? Kan iafl inte andvända min gamla bh:ar utan har två nya med kupan D. Ja detta går jag och funderar på sörrni, så nu får ni läsa om det! Iafl, jag går ju ner i vikt? Har ingen midja, men brösten växer?! JA! Klart jag kollat om jag är gravve, vilket jag självklart inte var, och det försvinner inte efter mensen heller.. Woppsi ni nämnde jag mens i bloggen? Damn.. I vilket fall som helst, vad beror detta på? Hur kan mina pattar bara svullna upp och stanna så i över två månader? Jag är iafl nöjd och jätte glad. Bara fundersam.. Iafl glá att jag inte behöver operera dom! Var super nöjd innan också, så hade inte tänkt tanken, men stora bröst säger man ju inte nej till. Oj vad slampig jag lät nu?

Pussherrååå. ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0