Va fan då?

Glömde helt berätta om mitt besök hos häxan igår.

Vad jag fick för dom? Ja, benhinne inflamation och jag behöver dricka mer vatten, varmt och kallt.. Har knölar på benen, även svullen och blå på en del ställen, och det hade tydligen med njurarna och vatten att göra. Hur jag fick inflamationen? Anatgligen all min stress och alla timmar stående dag ut och dag in, som har gjort så här. Kroppen säger ifrån. Wopppa! Så att gå nästan 4 km i morse var en pina, jag grät nästan när jag kom fram till jobbet.. Jävlar vad ont det gör? Fick tabletter av häxan, djävuls klo kallas dom. Morgon och kväll.. Så ska vi se om det försvinner.. Oj vad jag beklagar mig nu? Men det gör så fruktansvärt ont? 

Idag är det lugnt på jobbet och jag ska röja upp lite här, telefonen är ganska tyst också. I Eftermiddag ska jag fixa till naglarna igen, och sen blir det greys och mys med min bästa kusin! (Mys betyder alltså inte fett mat och godis) Det är mer äta något gott (nyttigt) och inta soffläge framför greys.. Men det förtjänar jag väl? Med mina onda ben och bröst? Har även smärtor ovanför bröstet nämnligen i dom typ benen där? Har iofs ont överallt men efter att hon knäckt och masserat nacken igår så är den lite bättre. Vilket jävla gnäll inlägg, också typiskt svenskt. Som fan också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0