Såå, fredag vad gör vi?

Jag satsar på att njuta av fredagen, not!

Ska jobba några timmar till, kanske går hem fyra idag? Gött! Får gå hem när jag vill.. Men man vill ju jobba för att tjäna pengar.- Va klart :)

Idag då? Jag eftersom min bästa pojkvän överraska mig med att komma hem igår blev det ingen städning.
Så det är de som står på dagens schema. Städa och laga god mat. Får bli grönsaker i ungen lite chili och hmm, va med? Lax kanske :) I ugnen då såklart! Underbart med en pojkvän som äter det man lagar :)  

Imorgon är det dags att prov jobba! Woppppa ! Ska blir så kul alltså, ska verkligen visa vad jag kan! Och det jag kan är att sälja, och framför allt kläder.. Thihi, en ledtråd till er :) Jag ska till ett stort och välkänt varumärke. Berättar för er i morgon.- Ni kanske till och med kan gissa när ni ser min grymt läckra outfit jag ska ha imrn :) Slänger upp grymt bra outfit bilder innan jag drar imorgon då, så kör jag en tävling :) Vinnarn kan la få vinna nått kul? Vad vill ni vinna?

Efter det jobbet då
så är det raka vägen till nästa, 8,5 timmar på shell :) Och samma sak på söndagen.
Men söndagen blir mysig, vi ska hälsa på min pojkväns syster. Ska bli jätte kul :)

Vad ska ni göra?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Inte så svårt! Jack and Jones!

2011-11-05 @ 15:12:30
Postat av: Anonym

Haha vero moda!!!!

2011-11-05 @ 15:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0