så braaa!

Super skoj på nya jobbet igår, idag ska jag vara ensam på kontoret :O Hjälp?


Men det går nog bra, jag har ju så lätt för att prata med folk ;) Har några samtal jag ska ringa och sen ska jag även fokusera på skylt fönsterna. Finns fyra stycken fönster längst gatan, som änna går innåt? Ähh, ska göra om dom, så tar jag kort och slänger upp här sen.
Igår gick as bra, jag kommer lära mig fort. Sen träffa jag amanda, så mys! Vi strosa runt på torp :)
Denna veckan är det fullspäckat, eventuellt till häxan idag?! Hhihi.. Imrn blir det fixa till naglarna, ska korta ner dom och fixa lite nytt möster, awesome! Sen på torsdag blire ju frissan igen.. Ska bli sååå skönt!

Förresten, varför får man inte yttra sig om feta folk?
Jag har fobi för folk som är 'äckligt smällfeta?
Efter att ha jobbat på både Gott&Blandat och Shell/Seven,
så ser man sååå sjukt mkt, dom där feta människorna som bara beställer onyttig mat,
mängder med godis m.m.
Uuuäk känner jag bara!

Även på facebook, ser man att det är dom som har ngt extra kilon, som ofta myser som man kallar det, med chips och onyttigt mat m.m. ABSOLUT kan man unna sig, jag säger såklart inte att jag är perfekt eller på något sätt smal. Jag har också extra kilon, absolut, men jag jobbar på´t? Har inte haft tid o träna (vilket jag har nu) Men jag äter nyttigt, bara för det är lördag frossar jag inte i pizza och godis, så jävla töntigt.

Hur kan man va så lat att man låter sig bli ett fläskberg? (SJÄLVKLART klandrar jag inte dom som lider av nån sjukdom, men ni andra)
Ni vet när kärlekshandtagen inte längre är handtag utan bilringar.

Äh fy fan, ryck upp er!

Kommentarer
Postat av: Beth

Jag stoppade undan godispåsen med en gång :)) Får nog hålla med dig vi är ena riktiga latmaskar i alla fall jag och gubben och gömmer oss bakom ordet mys. Men nu ska det bli ändring även här!! Ha det bäst på jobbet och i morgon är det onsdag och Grey's <3

2011-11-01 @ 13:04:37
URL: http://http:/
Postat av: Moa

Fan vad underbart att du tolka min text rätt!!!!! Jag kränkte inte någon utan skrev bara ren fakta! Ja lägg undan godiset ;) Vi klarar oss såååå mycket bättre utan vårt socker beroende, för det är precis vad det är :) Men gott äre, så nån gång kan man ju unna sig :) tack att du inte går runt och tror jag kalla nån tjock! Jobbet går strålande!! Ha det super fina underbara Beth! <3

2011-11-01 @ 14:13:15
Postat av: Anonym

tycker det är mkt tyckande för att vara ren fakta?

2011-11-01 @ 15:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0