Jag vet inte vad som hände

Nej jag har inte orkat, as usual.

Jobbat och kämpat på, hela veckan lång. Nu ska jag snart ner till jobbet. Men blir kort dag idag, älsklling hämtar mig efter lunch och så bär det av till Göteborg!
Ska bli så kul! :D
Fått massa tider på nya jobbet nu, så jäkla skoj!! Får nog erkänna att jag är nöjd med mig själv, nöjd som bara den! Mhmm.. Men man kan alltid komma längre, och det är ju målet.
Allt som snurrar i huvudet nu är thailand, åh gu vad jag längtar, huh?
Väntar dock min mina bikinis som skulle kommit fram senast idag, hallå h&m? Vad gör ni? Klänningarna kommer nog i nästa vecka.
Mm, ätit stor frulle.. Vill inte, men så gott så kunde inte låta bli.
Nästa vecka blir det hårdbantning. Thailand thailand!
Ska bli så underbart att uppleva allt med min pojkvän, längtar ihjäl?

Pusshejj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0