Jag är snygg idag!

Nu bär det av mot Esprit, eller ah om en timme.
Ska se om jag får i mig frukost.. Tvek.. Vad jag gjort idag? Städat lägenheten, faktiskt! :D Duktigt? I know!

Ser ni hur fräsch jag är? Påsarna underögonen är dit photoshopade, det är alltså ren fejk!
Hade en underbar konversiation med ngr killkompisar igår, om mitt inlägg som fick så mycket uppmärksamhet. Det var så intressant. Kanske för att vi var ngr stycken som tyckte precis som jag. Det var en skön känsla.
Haha, älskar en kommentar när jag berättade vad jag hade skrivit : Men det är ju verkligen så det är.
Bara sa det, hihi..

Idag ska jag krama Nea lite, krama sönder henne! Fantastisk brud det dära!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0