ingen ork!

Jag tvättar, städar och slappar.. Jobb om några timmar. Nästa gång jag är ledig? Jooråå, sista helgen i november, om jag nu är det vill säga. Om jag klagar`? Näråå, bara gnäller lite..


Stort sug efter ny design, har ju nya bilder å allt, men ikke nääråå.. Jävla dator jävel.
Om det är en sån dag? Ahråå.. En sån vecka på g också.
Imrn kommer älskling, saknar ihjäl.. Nämnde jag att vi ska till Thailand? Jorå, det ska vi. Om alla får ledigt.
Om det är dyrt? Jorå, det är det. Om vi har råd? Närå, pappa betalar. Aj aj vad det sticker i folks ögon. Vad glada istället för fan! Jag är glá att min pappi bjur mig o min älskade pojkvän till Thailand, så kan ni sura så gott ni vill.
Nu ska jag dricka mer kaffe och fundera på om jag ska göra en smink video sen.
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0