Idag är det Moas dag

Moa har namnsdag idag, och det är ju jag. Vad lustigt. Näe.

Hur jag ska fira det? Jag vet inte? Kanske äta nån god lunch? Har ju tacopaj (nyttig) tacopaj hemma. Ingen jävla deg jävel. Mm..
Varför jag inte jobbar? Orkar inte? Deppig. Nere. Klen. Hängig. Tror fan jag flyttar så det händer något kul i mitt liv. Mm.. Det gör jag nog. Flytta till en ny lyx lägenhet. Mm. Det gör jag nog. Ajjemen. Idag vill jag träffa marcus, just idag. Vi har nog vart med varann i över två veckor, så det var inte längesen jag såg han, senast i morse pussa han mig hejdå. Men ikväll skulle han inte komma. Men jag vill. Fan vad jag vill. Just idag behöver jag honom. En sån dag idag. När man bara jobbar och jobbar och sen orkar man inte.
Vad jag annars ska göra ikväll? Ligga i soffan. Mmm..
Nu ska jag dra fram all energi som finns. För det är ett jobb jag vill ha. Så jävla mkt. Så nu tar jag på mig ett leende. Just nu.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hur blire paj utan deg?:)

2011-11-18 @ 11:29:52
Postat av: Beth

Kram till bästaste Moa på hennes namnsdag <3 Man får ha deppardagar det är då man ska tycka synd om sig själv för att sen orka ta nya tag. Hoppas du får en toppen dag/kväll. Gubben kommer hem idag han har varit i Stockholm hela veckan så i kväll blir det mys utan massa onyttigt :))

2011-11-18 @ 13:38:07
URL: http://http:/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0