Ett inlägg innan jag går för dan!

Gjort mitt på kontoret för idag känner jag.
Dags att bege sig hemåt och dressa om för bio och äta ute med en kompis, mysigt!
Ni kan ju gissa vilken bio vi ska se, inte så svårt kanske nä :)
Är så sugen på Thailand just nu, ska bli så skoj! Ska åka med goda vänner till familjen och M då, så mys? Huh?
Så har beställt tre bikinis och fem klänningar från H&M, hihi, kunde inte låta bli? :D
Min nyårs klänning kommer rocka sönder, kommer va så snygg! :D
Dock hinner jag nog inte bli gyllen brun på några dagar. Men ändå !
Gjorde jag igår? Jo jag jobba på Shell, nice! Och i förrgår då? Jobbade på Esprit.. Och träffa M, mmm :) Stort beslut tog vi, men nog om det.
I lördags då? Jorå, var med bästa Josefine och även Sophie, hihi :) Good night!
Bjur kanske på bild sen, tänkte bara slänga upp ngr rader så ni vet att jag lever.
Så jag lever gott folk!
Pusspådetdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0