At work

Grejjar idag, med lite smått och gott. Så trevligt.

Nu tänkte jag bege mig mot besiktningen, ska ombesikta min bil, på grund av att nötterna på svenssons bilverksad (mitt emot torp) inte klarade av sitt jobb. Suck? Patetiskt.

Sen då? Jo som sagt så är det frissan i eftermiddag, ska bli gött! Ska även passa på att göra det inlägget om mina hårproduket ikväll ( Efter att jag har stor städat heeela lägenheten från topp till tå, tänkte köra på grönsaker i ugnen i kväll och bara njuta av att bo själv och att kunna försörja sig helt själv)

Har ingen camera i jobb datorn, så blir tråkig text. Men ni över lever..

PS. Jag älskar hösten.
& saknar nean.
Herrråååå--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0