Vilken vecka jag har framför mig!

Hoppas hoppas på att vi får svar om den fantastiska lägenheten jag vill ha !
Då blir det att total renovera den! Så jävla läckert!
Det riktigt kliar i fingarna på mig, jag vill jag vill!
Sen imrn har jag en tid bokad..
Det är då jag klipper av mig allt hår och blir blond?'
På onsdag åker Gabbsan.. Usch, känns tugnt i hjärtat. Men det skall nog gå bra.
Puuh.. Sen är det ju Greys med kusinen.
Efter detta så är det ju torsdag, och då har jag möte med Nea och Helene från mershansingen kl 8 på jobbet.
Sen ska jag iväg och har en tid bokad någonstans, va kan de vara?
På fredag var det bestämt ngt jag skulle göra? Men jag minns verkligen inte?
Hmm.. Och helgen är det bara jobb planerat än så länge..
Veckan efter de blir lite lugnare, men inte riktigt. Där händer det iofs mycket grejer.
Jag har ganska mycket nu.
Lagom.
Gu, jag vill ha lägenheten, nu nu nu!
Sitter och kollar på tapeter nu, dreggel
En fotovägg kanske? På mig och en kompis? Nån som ställer upp? ;)

Kommentarer
Postat av: J

Du kan få ha en nakenbild på mig :) om du ber snällt :)

2011-05-23 @ 21:35:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0