Står och dansar?

Taggar Thn, damn!
Stått och dansat till Burlesque nu, love it!
I min egna alldeles egna fina lägenhet ska jag ha en spegelvägg, that´s it!
Kosta vad de kosta vill, jag skall ha.

Ska stå och skaka rumpa som aldrig förr!
Fan jag ska få en lägenhet!
JAG SKA FLYTTA HEM IFRÅN!!?
När ni ser mig halvnaken nästa helg (m's bal) så bli inte rädd för alla blåmärken
bara jag som nypt mig själv så många ggr, för jag fattar inte att det är sant!
Snart kommer min BFF och plockar upp mig, just nu sitter jag och klunkar kaffe, det behövs efter en sån här tuff jobb dag ;)
Burlesque's album går på reapet.

Kommentarer
Postat av: i i d z. [FOTO]

superfin blogg! :D

haft en bra lördag? (:



KRAM!

2011-05-28 @ 20:46:10
URL: http://prinsesc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0