Ska hoppa in i duschen..

Men måste bara dela med mig av min morgon till er!

Jag och mammi skulle åka och hämta transporten!
Lättare sagt än gjort, sluta med att vi fick koppla av transporten och stå och putta på den!
Svårt att berätta allt, men så jävla roligt hade vi iafl.
En av våra konversationer i bilen:
(Bra att veta är att Spara säljer bara nån annan mjölk, inte arlas)
Mamma - Duu, går det bra om jag handlar mjölk på Spara?
Jag - ja, jo okej det går väl bra då.
Mamma - Vad bra! Funderade på att hälla över mjölken i ett Arla paket, men då kom jag på att du inte dricker på grund av datumet.
Jag - Hahaha, ah sant
Mamma - Ja, men du öppnar ju alltid Arla paketen när det redan finns ett öppnat mjölk paket, fast av annat märke. Då tänker jag att hon är ju inte klok den damen!
Det var jätte kul när vi väl sa det där ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0