Ska bara

Jag överlevde, tur va?
Var en trevlig kväll med min kära kusin :)
Vi drog vidare på förfest hos nån av hennes bekanta och det var riktigt trevligt :)
Träffa en kille där, som hade gjort så mycket, typ vart i australien ett år, och nu jobba han i Norge och hade ett jätte bra jobb och typ rest i USA, och massa sånt där. Då fick jag mig en tankeställare att fan, det är ju nu man ska leva livet? Jag jobbar och jobbar.. Så nu ska jag fan dra utomlands.. Tar sparpengarna och sticker?
Eller kanske bäst å vänta tills man får semester på jobbet.. Nästa sommar med andra ord. Då sticker jag typ en månad iafl. Nån som ska med eller? :)
Kvällen sluta iafl på Kullgrens och det var trevligt, Syl kom förbi en sväng :) Inte träffat den människan på jätte länge, alltid kul! :)
Sen kom Hampus å körde mig hem, snällt eller vad ? ;)

Förresten, när jag går ner nu när jag vaknade nyss, möter jag mormor, (som för övrigt betala mitt festande igår) och det första hon säger är, Du äter för dåligt Moa, du är så mager! Tack mormor du gjorde min dag! :D Jag menar, man vaknar bakis och sjuk och så får man höra att man är smal! :D yey! Det gjorde iafl min dag, så nu kommer jag gå runt och känna mig smal hela dagen! :D
Nu ska jag lägga mig och steka på altanen, vindstilla där och jobbar man hela tiden på torp så får man inte mycket sol, så får passa på.. Vet att det inte är så lämpligt när man är sjuk.. Men va fan liksom.
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0